martes, 8 de mayo de 2012

CONTRACTE D'APRENENTATGE

EL MEU CONTRACTE D'APRENENTATGE
En referència al contracte d'aprenentatge que vaig fer quan va començar el curs he de dir que canviaria poca cosa degut a que enguany tenc les pràctiques convalidades i, per tant, no em trob en situació de poder veure quines coses podria millorar i/o reforçar.
Jo estic molt contenta de les pràctiques que vaig fer fa 4 anys i de tot el que vaig aprendre. De fet estic contentíssima d'haver fet el Tècnic Superior en Educació Infantil abans de començar la carrera. S'ha de tenir en conte que jo i les que estan en la mateixa situació que jo, no són 3 mesos de pràctiques els que vam fer sinó 6 mesos. I 6 mesos donen per molt.
Ara bé, segurament l'any que ve que faré les pràctiques de 3-6 anys me n'adonaré si realment hi ha algunes coses que pugui canviar i/o millorar. Generalment, tot és millorable i en un àmbit com l'educació molt més. De fet hi ha molta feina per fer, encara.
Jo pens que el millor aprenentatge s'aconsegueix amb la pràctica. És com tot, fins que no toques les coses amb les mans no te n'adones de les errades, dels punts forts, dels punts febles… l'experiència i coneixement que adquireixes amb la pràctica, el dia a dia, entre d'altres (seguir formant-se), és el que et fa millorar o et pot fer millorar com a docent, com a mestre i en qualsevol altra àmbit.
De totes formes sí puc dir que m'he adonat que la planificació i organització de tasques és importantíssima i que per jo és un aspecte a millorar i llavors el fet d'utilitzar instruments multimèdia, en aquest cas fer el blog, per jo ha estat una cosa nova. De fet encara hi estic una mica perduda però suposo que amb una mica més de pràctica ho aniré dominant un poquet més.
I com he dit abans esper, en les pràctiques de l'any que ve, adonar-me'n de les competències a millorar i per suposat millorar-les, aprendre moltíssim, gaudir-ne i poder aplicar-ho en un futur en la meva tasca com a mestre que, al cap i a la fi, és un somni a complir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario